Narodil se nový blogger...

19. 11. 2013 14:06:41
Tak a je to! Zvládnul jsem to. Založil jsem svůj první blog. Možná je to malý krok pro lidstvo, ale velký skok pro mne! Ale že jsem si dal načas... Ptáte se jak to? No, doma mi vždycky říkali, že mám řečí jak Palacký a že by ze mě byl dobrej advokát. A taky, že když se mi něco nelíbí, můžu si stěžovat třeba na Hlavním nádraží. (No, jednou jsem to chtěl opravdu zkusit... to mi bylo asi dvanáct). Tenkrát jsem tam "Knihu přání a stížností" nikde nenašel. Mezitím vzniknul internet, který dává v tomto ohledu zcela jiné možnosti :-) Jo a právníkem jsem se taky (alespoň zatím) nestal, místo toho jsem se zaměřil na ekonomii a marketingovou komunikaci. To abyste věděli co jsem profesí vlastně zač..

Ale Vás asi nejspíš zajímá, o čem budu psát? Tak třeba o cestování a zajímavých místech která jsem navštívil, o víně a gastronomii, o počasí, o politice, o tom co mne baví i štve ... prostě o všem, co mi přijde na jazyk. Teď by to asi chtělo nějaký citát, který by mne charakterizoval. Napadá mne jen "Rád budu choditi bos, uvízne-li má bota..." zbytek určitě znáte. Jo a vlastně ještě jeden. Nevím sice, kdo je jeho autorem - zaznělo to v jednom nejmenovaném českém filmu. Vystihuje mne to dokonale: "Mám jednoduchý vkus. Vždycky se spokojím s tím nejlepším". Jo, fakt to sedí. Když už se do něčeho pustím, tak na maximum a výsledek musí být dokonalý.

Jestli se Vám moje názory budou líbit a budete je sdílet, budu rád. Pokud ne, tak se z toho taky nezhroutím. Konstruktivní kritiku vítám, stejně jako dobrý humor a nadsázku. Cítíte-li potřebu se mnou diskutovat, klidně napište. Ale moc prosím, jen slušně!! Osobní útoky a vulgarismy svědčí jen o vaší neomalenosti... a mne může urazit jen inteligent! Tak to by napoprvé mohlo vážně stačit.

Mějte se, jak si zasloužíte. A když už není líp, tak alespoň ať není hůř...

Autor: Radek Šoltys | úterý 19.11.2013 14:06 | karma článku: 3.67 | přečteno: 130x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

I duše mohou plakat

Někdy potkáte někoho, bez koho už nedokážete žít..., a tak, když vás osud rozdělí a pak následně zase spojí, neváháte ani chviličku... Pro Marušku...

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 61 |

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 13.65 | Přečteno: 244 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 13.69 | Přečteno: 1497 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.66 | Přečteno: 474 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 297 |
Počet článků 15 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1252
Otevřený a dynamický člověk s ekonomickým vzděláním, hledající nové výzvy. Má zájem o cestování, fotografování, dění kolem nás. Kulinářství a dobré víno mu není cizí. Rád diskutuje s těmi, kteří mají co říct. Za největší katastrofu v životě považuje srážku s blbcem.... a demagogem.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...