Globalizace a multikulturalismus v praxi

Včerejší procházka Starým Městem pražským mne hodně demotivovala... Na každém rohu nabídka italských, francouzských, arabských nebo asijských jídel. Na každém druhém pak Originální česká (?) restaurace. 

Cestou jsem potkal hned tři "české", které stojí za zmínku. Do té první mne lákal malý asiat se slovy "pane, dobrá guláš máme". Dveře do druhé mi ochotně otvírá hoch s ostře řezanými rysy a s typicky ruským přízvukem vychvaluje místní nabídku českých piv. Nejvíc mě ale dostal uvaděč v té třetí - bodrý afroameričan, upozorňující na jejich dnešní specialitu 'starošeskou švíškovou'.

Měl jsem hlad a hlavou mi bleskla moravská klobása na Václaváku, ale ty už tam pár měsíců bohužel nenajdete. Holt, to je ta globalizace a multikulturalismus v praxi. Zlatá dobrá hospůdka u nás "Na růžku". Už se těším, až si tam večer zajdu na jedno a k tomu si dám pořádnýho utopence... než nám ho euroúředníci zakáží nadobro.    

Mějte se, jak si zasloužíte. A když už není líp, tak alespoň ať není hůř...

Autor: Radek Šoltys | pátek 31.1.2014 20:02 | karma článku: 21,84 | přečteno: 808x