Radek Šoltys

Otevřený a dynamický člověk s ekonomickým vzděláním, hledající nové výzvy. Má zájem o cestování, fotografování, dění kolem nás. Kulinářství a dobré víno mu není cizí. Rád diskutuje s těmi, kteří mají co říct. Za největší katastrofu v životě považuje srážku s blbcem.... a demagogem.
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1262x

Seznam rubrik

Radek Šoltys

Narodil se nový blogger...

Tak a je to! Zvládnul jsem to. Založil jsem svůj první blog. Možná je to malý krok pro lidstvo, ale velký skok pro mne! Ale že jsem si dal načas... Ptáte se jak to? No, doma mi vždycky říkali, že mám řečí jak Palacký a že by ze mě byl dobrej advokát. A taky, že když se mi něco nelíbí, můžu si stěžovat třeba na Hlavním nádraží. (No, jednou jsem to chtěl opravdu zkusit... to mi bylo asi dvanáct). Tenkrát jsem tam "Knihu přání a stížností" nikde nenašel. Mezitím vzniknul internet, který dává v tomto ohledu zcela jiné možnosti :-) Jo a právníkem jsem se taky (alespoň zatím) nestal, místo toho jsem se zaměřil na ekonomii a marketingovou komunikaci. To abyste věděli co jsem profesí vlastně zač..

19.11.2013 v 14:06 | Karma: 3,67 | Přečteno: 130x | Diskuse| Osobní